Home LIFE STYLE И јас сум „MAC“девојка!

И јас сум „MAC“девојка!

SHARE

„Јас сум MAC девојка“, е провокативниот слоган кој за прв пат го најави VIVA GLAM – иконата RuPaul, пред две децении.

Во годините кои следуваа откако таа ја претстави рекламната кампања, поддршка следуваше од најголемите имиња во Холивуд.

По RuPaul кампањата со која се претставува лимитирана едиција на кармини VIVA GLAM ја предводеа и Lady Gaga, Elton John, Debbie Harry, Boy George, Cyndi Lauper, Nicki Minaj, Ricky Martin, Christina Aguilera, Dita Von Teese, Shirley Manson, Mary J Blige, Rihanna, Miley Cyrus, Ariana Grande, Taraji P. Henson и неодамна Sia.

Фондот за СИДА од MAC е пионер во финансирањето на ХИВ / СИДА, обезбедувајќи финансиска поддршка за организации кои работат со недоволно засегнати региони и население.

Како најголем корпоративен не-фармацевтски давател во арената, Фондот за СИДА на MAC е посветен на решавање на врската помеѓу сиромаштијата и ХИВ / СИДА преку поддршка на различни организации низ целиот свет кои обезбедуваат широк спектар на услуги за луѓето што живеат со ХИВ / СИДА.

Но, која е заедничката цел зад Viva Glam & MAC Aids Fund?

До денес, Фондот за СИДА на МАС покрена повеќе од 400 милиони долари исклучиво преку продажба на „МАС“ ВИВА ГЛАМ донирајќи 100% од продажната цена за борба против ХИВ / СИДА.

Се роди една легендарна кампања, која со текот на годините ја следат и ќе ја следат голем број ѕвезди.

Long live VIVA GLAM! We are all the M•A•C Girl!

РЕКЛАМИ:
Loading...