Home INFO Најдобрите намирници за појадок со кои уште утре треба да го започнете...

Најдобрите намирници за појадок со кои уште утре треба да го започнете денот

SHARE

Здравиот појадок мора да содржи протеини, овошје, житарки или зеленчук.

Ако редовно појадувате, помала е веројатноста дека ќе се здебелите.

Плус ќе ја поправите меморијата, ќе го намалите ризикот од дијабет тип 2 и едноставно ќе имате повеќе енергија.

Нутриционистот Френчман тврди дека ова се најздравите опции за старт на денот.
ЖИТАРКИ ИЛИ ОВЕСНА КАША

oves

Овесната каша со сушено овошје и јаткасти плодови е идеална бидејќи ни помага да го намалиме крвниот притисок и холестерол.

Влакната кои ги содржат овие оброци се многу важни бидејќи долго време не држат сити.

„Кога ќе одберете житарки за појадок, секогаш бирајте ги оние кои имаат 5 грама влакна. Исто така најдобро е да конзумирате и млеко кои има 1 посто масленост“, советуваат експертите.

ОВОШЈЕ

ovosje

Банани, јагоди, јаболки – што и да одберете сте направиле паметен избор.

Не постои нездраво овошје, ама нутриционистите препорачуваат да јадете различни врсти овошје за да комбинирате повеќе нутриенти и витамини кои тие содржат.

ОВОШЕН СОК

sok

Свежиот сок од јаболка, морков и целер е идеален избор.

Кога сакате денот да го стартувате со природен сок тогаш одлучете се за оние кои содржат 100 посто овошје, без шеќери и конзерванси.

ЈОГУРТ

jogurt

Околу 170 грама јогурт содржи иста количина протеин како еден среден оброк со месо.

Грчкиот јогурт дури содржи и поголема количина протеини и почесто се препорачува.

КАФЕ

kafe

Медицинските истражувања докажуваат дека кафето и другите пијалоци кои содржат кофеин се корисни и прифатливи за почеток на денот.

Нормално не треба да се претерува со нивната конзумација.

СМУТИ
Смутито е одличен избор бидејќи е единствен оброк во кој можеме да ставиме секакви здрави намирници.

Како база за смутито можеме да одбереме јогурт како извор на протеини, а овошјето го додаваме како извор на витамини.

ЈАЈЦА

pojadok

Јајцата навистина ни се најдобри пријатели, а едно јајце содржи 212 милиграми холестерол, а има околу 70 калории и содржи 6 грама протеини.

Денот слободно стартувајте го со омлет или јајца на око.

НАМИРНИЦИ КОИ ТРЕБА ДА ГИ ИЗБЕГНУВАТЕ:
На оваа листа влегуваат сирењето, бисквитите, палачинките и енергетските плочки кои не се паметен избор.

Голем бројод овие намирници содржат голема количина заситени масни киселини и се многу богати со шеќер.

РЕКЛАМИ: