Home INFO Бали ангажира 4.400 инфлуенсери за заживување на туризмот

Бали ангажира 4.400 инфлуенсери за заживување на туризмот

реклама:G Natural

Индонезискиот остров Бали ќе ангажира 4.400 инфлуенсери за да го оживее туризмот погоден од пандемијата на коронавирусот.

Инфлуенсерите ќе уживаат во бесплатно патување околу Бали од октомври до ноември и ќе ги објавуваат своите искуства на социјалните мрежи како дел од кампањата „Го сакаме Бали“, се вели во соопштението на туристичката организација на островот, како што објавија агенциите.

„Ковид-19 зададе сериозен удар на економијата на Бали, социјалниот и здравствениот сектор, вклучително и туризмот“, соопшти организацијата, додавајќи дека околу 75.000 туристички работници останале без работа.

Целта на кампањата е да се промовира „новата ера на туризам“ во која посетителите мора да ги почитуваат здравствените препораки за носење маски, социјално растојание и редовно миење на рацете, се вели во соопштението.

Бали беше отворен за туристи од другите делови на Индонезија на крајот на јули, а планот за отворање за странци на 11 септември не успеа како резултат на зголемувањето на бројот на случаи на инфекција со коронавирус.

РЕКЛАМИ:Hotel Premier Bansko „ЛОТУЛС - МАКИТА ПРЕЗЕНТАЦИЈА“