Home INFO Дали оваа социјална мрежа ќе стане попопуларна од „Инстаграм“?

Дали оваа социјална мрежа ќе стане попопуларна од „Инстаграм“?

реклама:Лето во Банско

Откако „Инстаграм“ го промени својот алгоритам минатата година за да ги фаворизира кратките видеа слични на „Тик-ток“, голем број нови апликации се обидоа да се позиционираат како наследници на првичната мисија на „Инстаграм“ – споделување фотографии со пријателите.

„Бириал“, „Грејнери“ и „Глас“ постигнаа различни степени на успех во нивните обиди да станат визуелни социјални центри.

Сега се појави уште една конкурентна апликација наречена „Лапс“. Оваа апликација во суштина го претвора мобилниот телефон во камера за еднократна употреба, а потоа му овозможува на корисникот да ги споделува тие фотографии со мала група пријатели.

На 13 ноември „Лапс“ се најде на третото место во рангирањето на продавницата на „Епл“ во САД, надминувајќи ги „Тик-ток“ и „Гугл“. Исто така, беше на врвот на топ-листите на продавницата на „Епл“ во категоријата фотографии и видеа.

Додека „Инстаграм“ и „Тик-ток“ ги поттикнуваат корисниците да го зголемуваат бројот на следбеници и да потпишуваат договори за реклами, „Лапс“ успеа да тргне по спротивниот пат – кон потенцијално поавтентично искуство меѓу луѓето кои се познаваат и сакаат. Дури и водечките инфлуенсери кои имаат корист од „Инстаграм“, како што е Кајли Џенер, побараа ваква промена. Но, дали оваа формула може да негува одржлив бизнис-модел за „Лапс“ и други слични апликации, останува да се види.

„Лапс“ веќе доби критики за нејзината тактика за раст, која ги тера новите корисници да поканат нови пријатели на платформата пред да можат да направат какви било фотографии.

Првата функција на „Лапс“ е камерата за насочување и снимање, моделирана според филмските камери за еднократна употреба. Не можете да зумирате или да додавате филтри. Откако ќе направите фотографија, таа се „обработува во темна соба“ неколку часа. Фотографиите што може да се појават не можат воопшто да се уредуваат.

Во што е „Лапс“ различна од другите апликации?

Она што ја издвојува оваа апликација е нејзиниот елемент на социјални мрежи. По „развивањето“ на фотографиите, можете да изберете дали тие ќе бидат приватни или ќе ги споделите со пријателите. Потоа споделените фотографии се појавуваат кај вашите пријатели. Апликацијата нема лајкови, само емотикони, реакции и коментари.

РЕКЛАМИ: Твојата дигитална картичка! ----------------------------------------------------